



















Хураангуй:
Энэ жилийн “Ганц бие хүмүүсийн өдөр” хамгийн урт үргэлжилсэн баяр байв.
Томоохон платформууд нийт борлуулалтын дүнгээ ил зарласангүй.
"Alibaba" чинээлэг худалдан авагчдад чиглэсэн хөнгөлөлт, буцаан олголт санал болгосон.
JD.com “шинэ дээд амжилт” тогтоосон гэж мэдэгдсэн байна.
БНХАУ-ын хамгийн том цахим худалдааны платформууд дээр бүтэн сараас илүү үргэлжилсэн “Ганц бие хүмүүсийн өдөр” (Singles’ Day) хэмээх худалдааны арга хэмжээ өндөрлөх гэж байна. Харамсалтай нь дэлхийн хамгийн том худалдааны арга хэмжээ энэ жил хэрэглэгчдийн дунд өргөн хүрээний хөөрөл, идэвхийг төдийлөн төрүүлж чадсангүй.

Хятадын эдийн засагт үргэлжилж буй орон сууцны хямрал болон тогтвортой орлогын талаарх айдас нь хэрэглэгчдийг мөнгөө гаргахад улам хойрго болгожээ.
Үүнд хариу болгон худалдаачид жилийн турш үргэлжилдэг хямдрал, урамшуулал, хэдэн тэрбум юанийн купон олгож, борлуулалтаа өдөөхийг оролдсон байна. Энэ жил олон цахим худалдааны сайт 11 дүгээр сарын 11-ний баярын (11.11) хямдралаа бүүр 10 дугаар сарын эхнээс эхлүүлж, “Хамгийн урт үргэлжилсэн” арга хэмжээ болгосон байна.
“Энэ жил холион бантан маягийн жил болж байна. ‘Даруухан’ гэх үг энэ жилийн Ганц бие хүмүүсийн өдрийн уур амьсгалыг тодорхойлж магадгүй,” гэж Хятадын цахим худалдааны дэлгүүрүүдийг удирддаг Kung Fu Data компанийн Гүйцэтгэх захирал Жош Гарднер хэлжээ.
“Манай зарим брэндүүдийн борлуулалт гайхалтай өсөж, хүлээлтээс давсан бол зарим нь өнгөрсөн жилтэй харьцуулахад бараг өөрчлөгдөөгүй, эсвэл бага зэрэг буурсан,” гэж тэр нэмж онцолсон юм.
Өнгөрсөн жилийн “Double 11” наадам (2024 он) 1.44 их наяд юанийн ($202 тэрбум) борлуулалт хийсэн гэж өгөгдлийн үйлчилгээ үзүүлэгч Syntun компани мэдээлсэн байна.
Өмнө нь “Ганц бие хүмүүсийн өдөр”-ийн үеэр Alibaba, JD.com зэрэг томоохон компаниуд тасралтгүй дээд амжилт тогтоож, телевизийн галагаар зарладаг байсан бол сүүлийн хэдэн жилд нийт борлуулалтын дүнгээ ил зарлахаа больсон юм.
JD.com энэ Лхагва гарагт мэдэгдэхдээ, компанийн нийт эргэлтийн хэмжээ “шинэ дээд амжилт”-д хүрсэн, захиалга хийсэн хэрэглэгчдийн тоо 40% өссөн, нийт захиалгын тоо 60% орчим нэмэгдсэн гэжээ.
Тус платформ дээр Австралийн Bellamy Organic хүүхдийн хүнс, Америкийн Instinct гэрийн тэжээвэр амьтдын брэнд, Францын Avène арьс арчилгааны бүтээгдэхүүний борлуулалт бүгд өнгөрсөн оныхоос 150%-иар өссөн байна.
Харин Alibaba-ийн Tmall ба Taobao платформууд 11 дүгээр сарын 14 хүртэл хямдрал үргэлжлүүлэх боловч, 11 дүгээр сарын 11-ний өдрийн борлуулалтын дүнгээ хараахан зарлаагүй байгаа юм.
Өмнө нь Alibaba компани Nike, L’Oreal, Anta, мөн дотоодын шинэ брэнд Proya зэрэг 35 брэнд хямдралын эхний нэг цагийн дотор 100 сая юаниас дээш борлуулалт хийсэн гэж мэдэгдэж байсан.
Гарднер хэлэхдээ, энэ жилийн “Ганц бие хүмүүсийн өдөр”-ийн борлуулалтын огцом өсөлт урьдынх шиг хүчтэй биш ч, түүний удирддаг брэндүүдийн жилийн нийт орлогын 30–40 хувийг 10 болон 11 дүгээр саруудад хийдэг хэвээр байгаа гэсэн юм.









