



















ХБНГУ-ын тансаг автомашин үйлдвэрлэгч Mercedes-Benz компани БНХАУ-ын зах зээл дахь үнийн дайнаас татгалзаж, тансаг ангиллын бодлогоо үргэлжлүүлэхийг зорьж байна. Энэ нь тус компанийн хувьд зах зээлээ алдах шалтгаан болсон аж. БНХАУ-ын хэрэглэгчид хямд үнэтэй, дотоодын автомашиныг сонгох хандлагатай болжээ.
Mercedes-Benz-ийн Гүйцэтгэх захирал Ола Кэллениус Мюнхенд болж буй IAA авто шоу-ний өмнө Reuters агентлагт өгсөн ярилцлагадаа, ням гарагт танилцуулсан цахилгаан хөдөлгүүртэй шинэ GLC SUV нь дэлхийн хамгийн том автомашины зах зээл болох БНХАУ-д байр сууриа сэргээхэд чухал ач холбогдолтой гэж үзэж байгаагаа илэрхийлсэн байна.

“Энэ шинэ загвар бол Хятадын Mercedes хэрэглэгчдийн хувьд хүсэж байгаа машин нь байх юм. Бид арай өндөр үнээр зарах ч гэсэн, GLC-д дурлагчид үнийн хувьд гэртээ байгаа мэт мэдрэмж авах болно” хэмээн Кэллениус онцолсон.
Porsche-ийн нэгэн адил Mercedes-Benz нь зах зээлийн хувиа алдаж байгаа ч ашигт байдлаа хамгаалахын тулд ийм бодлогоо баримталж буй. Тухайлбал, 2025 оны хоёрдугаар улиралд БНХАУ дахь борлуулалт нь 19%-иар буурч 140,400 болжээ.
Кэллениус хэлэхдээ, тус компани Хятадад стратегиа өөрчлөхгүй бөгөөд цаашид ч тансаг ангиллын бодлогоо хадгална гэсэн байна.
Одоогоор Mercedes-Benz болон Европын бусад автомашин үйлдвэрлэгчид АНУ импортын автомашинд ногдуулах татвараа 27.5%-аас 15% болгон бууруулахыг хүлээж байгаа. Ийм алхам хийхээ Вашингтон Европын Холбооны барааны ихэнхэд тариф тэглэх гэрээний хүрээнд хэрэгжүүлэхээ амалсан юм.
“Европын Комисс болон тэдний худалдааны баг Америкийн засаг захиргаатай энэ асуудлаар ажиллаж байна. АНУ-ын засаг захиргаа ойрын үед захирамж гаргаж, татварыг бууруулна гэж найдаж байна” хэмээн Кэллениус хэллээ.
Тэрбээр тарифын нөлөөгөөр компанийн орлогын үзүүлэлтэд хэр зэрэг алдагдал гарсныг тодорхой тоогоор хэлээгүй ч “Боломжит бүх аргаар эрсдэлийг бууруулахыг хичээж байна” гэжээ.









