



















"Dr. Martens" компани шинэ гүйцэтгэх захирал Иже Нвокориегийн удирдлага дор стратегийн чиглэлээ өөрчилж гутал, сандаал, цүнх зэрэг бүтээгдэхүүнд илүү анхаарал хандуулах болсноор 2025 оны санхүүгийн жилийн ашиг өсөх төлөвтэй байгааг мэдэгдлээ. Компанийн гол бүтээгдэхүүн болох түрийтэй гутлын борлуулалт буурсан ч, гутал, сандаал, модон ултай углаашны (mules) борлуулалт онлайн болон дэлгүүрийн аль алинаар өссөн байна.
Тус компанийн 2024 оны санхүүгийн жилийн татварын өмнөх ашиг 34.1 сая фунт стерлинг буюу 46 сая ам.доллар болсон нь шинжээчдийн 30.6 сая фунтын таамгийг давж биелжээ. Үүний нөлөөгөөр компанийн хувьцааны ханш Пүрэв гарагт Лондонгийн хөрөнгийн бирж дээр ойролцоогоор 18%-иар өссөн байна.

Тус компани ирэх 2026 оны санхүүгийн жилд татварын өмнөх ашгийн төсөөллөө 54-74 сая фунт стерлингийн хооронд байх болно гэж тооцжээ.
"Dr. Martens" компани АНУ зэрэг гол зах зээлүүдэд хямдрал, үнийн уян хатан байдлыг бууруулах бодлого баримтлах бөгөөд ингэснээр бүтээгдэхүүнээ хямдралгүй үнээр борлуулах зорилготой гэж мэдэгдсэн.
“2026 оны санхүүгийн жил рүү харж буй өнцгөөс бид Америк болон Европ, Ойрх Дорнод, Африк (EMEA)-ийн зах зээлүүдэд өөрийн цахим худалдааны суваг болон бөөний сувгаар үзүүлдэг хямдралыг үгүй болгоно. Үүний зорилго нь хямдралгүй үнээр бүтээгдэхүүнийхээ борлуулалтыг нэмэгдүүлэхэд оршино” гэж тус компаниас хийсэн мэдэгдэлд дурджээ.
Мөн EMEA бүсэд намар/өвлийн улирлын бөөний захиалга эерэг байгаа бол АНУ-ын захиалгын хэмжээ өнгөрсөн жилийнхтэй ерөнхийдөө ижил түвшинд байна гэж мэдэгдэлдээ дурдсан байна. Гэхдээ улирлын дунд үеийн захиалга хараахан ороогүй байгаа аж.
"RBC Capital Markets"-ийн шинжээчдийн үзэж байгаагаар 2026 оны ашгийн таамгууд буурч магадгүй байна. Учир нь валютын ханшийн сөрөг нөлөө төсөөлөлд бүрэн тусгагдаагүй гэж дүгнэжээ.
225 онд жилийн эхнээс нийт борлуулалтын орлого 788 сая фунт болж, өмнөх оноос 10%-иар, тогтмол ханшаар тооцвол 8%-иар буурсан байна. Энэ нь шинжээчдийн 799 сая фунтын таамгаас бага үзүүлэлт болов. Америкийн бүс дэх орлого 11%-иар буурчээ.
Нийт ашгийн хэмжээ 65.0% болсон нь мөн таамгаас арай доогуур гарсан байна.
2025 оны санхүүгийн улиралд орлого өмнөх оны мөн үетэй харьцуулахад 5%-иар, тогтмол ханшаар тооцвол 7%-иар буурсан байна. Энэ нь хоёр жилийн өмнөх борлуулалтыг суурь гэж үзвэл харьцангуй бага уналт бөгөөд бөөний борлуулалтын илгээмжийн цаг хугацааны зөрүү болон хямдралыг багасгасантай холбоотой гэж компаниас гаргасан мэдэгдэлд тайлбарлажээ.
ChatGPT ашиглаж орчуулсныг "ҮГ.МН" хянасан болно









